Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de 10 meestgestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder!

Wat houdt 100% kilometervrij huren in?

Als je normaal gesproken een auto of busje huurt, zijn het aantal kilometers dat je mag rijden beperkt. Rij je meer, dan betaal je vaak een bedrag per kilometer extra bij, maar niet bij Busjehuren.nl! De huurprijs blijft gelijk, ongeacht de hoeveelheid kilometers die u rijdt. Geen onverwachte kosten dus.

Ik zie dat ik all-risk verzekerd ben, maar wel een eigen risico heb. Kan ik deze ook afkopen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Voor slechts € 8,- per dag kan je het eigen risico volledig afdekken. Zo kan je lekker zorgeloos op pad.

Met wie moet ik contact opnemen als er wat gebeurt onderweg?

In geval van pech onderweg of betrokkenheid bij een ongeval kan je contact opnemen met onze alarmcentrale op telefoonnummer 071-36 41 203.

Hoe verloopt de betaling aan Busjehuren.nl?

Wanneer je akkoord bent met de offerte of direct reserveert, ontvang je van ons een reserveringsbevestiging en een factuur. Indien je huurperiode binnen 10 dagen aanvangt, dan ontvang je van ons een betaallink voor online betaling via iDeal of credit card. Vangt de huurperiode over meer dan 10 dagen aan, dan betaal je per bankoverschrijving 10% aan, het restant maak je uiterlijk 48 uur voor aanvang van de huurperiode aan ons over.

Kan ik de reservering van het busje nog annuleren?

Een van de sterke punte van Busjehuren.nl! Want tot 48 uur voor aanvang van de huurperiode kan je je reservering kosteloos annuleren. Annuleer je binnen 48 uur voor aanvang van de huurperiode dan betaal je 25 euro administratiekosten. Zodra de huurperiode is ingegaan is annuleren niet meer mogelijk. Wel kan je hiervoor een annuleringsverzekering afsluiten voor slechts 25 euro. Dan kan je, zonder opgave van reden, ook tijdens de huurperiode annuleren. Let er wel op dat een annulering alleen schriftelijk aan ons gemeld kan worden en enkel effect heeft vanaf het moment dat de annulering bij ons bekend is. Met terugwerkende kracht annuleren is niet mogelijk.

Moet ik ook een waarborgsom betalen?

Ja, op de meeste autoverhuurlocaties dient een waarborgsom  betaald te worden. De waarborgsom variëert tussen de €250,- en €1000,- en kan per verhuurlocatie verschillen. Zodra je de huurauto of bus weer conform de voorwaarden inlevert wordt de waarborgsom teruggestort op je rekening of wordt de reservering op je creditcard ongedaan gemaakt.

Hoe weet ik waar ik mijn busje kan ophalen als ik het gehuurd heb?

Nadat je betaald hebt, ontvang je van ons een voucher waarmee je de huurauto of busje kant ophalen. Op deze voucher vind je ook het adres terug van het verhuurbedrijf waar het busje voor je klaar staat.

Wat moet ik meenemen als ik het busje ga ophalen?

Bij het ophalen van het busje heb je de volgende documenten nodig:

  • De voucher die je van busjehuren.nl per e-mail ontvangt
  • Een geldig rijbewijs van de hoofdbestuurder
  • Een geldig paspoort of ID-kaart van de hoofdbestuurder. (let op: alleen een rijbewijs is dus niet voldoende)
  • Een adresbevestiging van je thuisadres, bijvoorbeeld een recent bankafschrift.
  • Een pinpas of credit card op naam van de hoofdbestuurder (t.b.v. de borg) 

Wat zit er allemaal in mijn huurcontract inbegrepen?

In het huurcontract zit de autoklasse van je keuze, onbeperkte kilometers, en de WA-, casco-, diefstal- en inzittenden verzekering bij inbegrepen. Brandstof, het beperkt eigen risico, schoonmaakkosten, extra opties (zoals bijvoorbeeld een trekhaak) en een extra bestuurderstoeslag zijn niet inbegrepen.

Is het busje wat ik huur altijd gelijk aan het busje wat ik zie op de website?

Nee, het busje wat je op de website ziet is een voorbeeld van een bepaalde autoklasse. Het merk en type kan variëren, maar zal qua aantal zitplaatsen, aantal deuren, laadvolume en laadvermogen altijd gelijkwaardig zijn.

Kies ophaaldatum
    Kies inleverdatum